fridarannar

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

Svar på samtalet...

Av Frida Rännar - 26 april 2012 20:42

           

Svaret på det "roliga" samtalet vi fick häromdagen var att Barnvagnen hade kommit och var monterad och klar!

 

Självklart kunde vi inte hålla oss speciellt länge alls och ikväll när vi hade lite tid över så åkte vi och hämtade den..


Är verkligen helnöjd med Barnens Hus. Dels att dom hållit tiden som dom lovat. (Vi beställde den för uthämtning i början på Maj)

Sen så fick vi lite förvånat 1200 kr att handla övriga saker för eftersom vi nybeställt vagnen.

Tackar och bockar dom ska nog inte vara så svåra att sätta sprätt på!

Vi ville ha ett solparaply till vagnen och dagen till ära så hade dom kampanj på just solparaplyn. Tråkig som man är så ville vi ha det i svart men då det inte fanns så högg vi ett urläckert turkost istället och det ångrar jag inte ens sekund. Blev verkligen jätte häftigt till den helsvarta vagnen. Dessutom är det exakt samma turkosa färg som filten som ska vara i vagnen..


Vi fick en rejäl genomgång på alla olika lägen och jag måste säga att det var fruktansvärt mycket enklare än jag trott att packa ihop en vagn.

Det enda lilla problemet som vi upptäckte var att med liggdelen så går vagnen inte in i Volvon på höjden. Liggdelen är så pass stor att styret inte går över sufletten, men det löste sig ju snabbt bara av att enkelt plocka av liggdelen. Däremot när vi byter till sittdelen så blir vagnen platt som en pannkaka och går enkelt in utan att plocka isär.


Så nu hoppas jag verkligen att familj och vänner är väääldigt sugna på många mysiga långpromenader i sommar, om inte annat så lär ni se mig själv ute, för jag längtar så efter att få komma ut och promenera med den fina vagnen :)


       





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards