fridarannar

Alla inlägg under juli 2012

Av Frida Rännar - 31 juli 2012 23:19

Lite inköp klart, Väskorna packade, hästvakt ordnat, hunden badad och kloklippt, pappa J duschat, nu återstår bad för Hugge och mig sedan väntar lite sömn innan resan kan starta!! :D

Av Frida Rännar - 29 juli 2012 23:23

 

Av Frida Rännar - 28 juli 2012 20:03

Hemma efter en heldag på ponnytävling i solen.

Hugo har varit snäll och sovit nästan hela dagen i vagnen mellan matpauserna så jag har kunnat hjälpa Linn.

Nu ligger vi alla utslagna i soffan framför en film. Hundarna sover och Hugo myser med Kusin Linn.

Av Frida Rännar - 27 juli 2012 23:23

Klockan är efter 23 nu och äntligen får vi slå oss till ro! Sen tidigt imorse har vi fixat och grejat för att kunna börja måla och nu är både fram och baksida av huset målat första varvet. Det blir så otroligt fint!

Vi vill tacka världens bästa som ställer upp för oss och gör det möjligt med våran 2 månader gamla Hugo. Idag har vi blivit servade med målarhjälp, hemkörd lunch, hästhjälp, barnvakt hela dagen och sist men inte minst kom Linn och Linda tillbaka till oss och gjorde Tacos samt var med Hugo medans vi målade det sista. Fick även målarhjälp ikväll! Tusen tack!! :D

Igårkväll var vi bjudna till Lena och Roger i deras stuga. Det var en supertrevlig och mysig kväll! Det måste vi göra om snart :)

Nu blir det sängen.. Imorgon åker jag och Hugomannen med till vindeln på ponnytävling!

Av Frida Rännar - 25 juli 2012 15:18

Våra två fina sussar sött tillsammans i soffan <3

Av Frida Rännar - 25 juli 2012 10:27

Fick ett sms av mamma.
Igår när dom kom fram hade dom 46 grader varmt!
Tycker min mamma att det är varmt då ÄR det varmt. :)

Så nu vet vi var solen och värmen strålar som bäst. Sverige måste ligga långt ner på "att få sol-listan".

Av Frida Rännar - 24 juli 2012 22:29

Dagarna går i en himla fart.

Imorse tog familjen lite sovmorgon och klev inte upp förrän efter 10. Riktigt skönt!
Pysslade lite på huset och åkte och kollade vilken färg vi ska ha.

Har haft fullt med besök hela em så då fick vi lite vila från allt arbete. :)

Jag har hunnit vara i stallet och ridit på en pigg och stark Grå buse. Han börjar få tillbaka lite kondition tror jag..

Imorgon ska det regna och vi måste nog ta en vilodag från husarbetet då ;)
Våra tankar går till mamma och Kent som tagit ett snabbt beslut och idag lämnat Sverige för att sola i Turkiet... Vi är avundsjuka! (till vintern, eller sommaren när Hugomannen blivit äldre ska vi bli med :)

Av Frida Rännar - 23 juli 2012 21:32

Hugo pratar med en trött Alicia :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards