fridarannar

Alla inlägg under juni 2013

Av Frida Rännar - 26 juni 2013 22:29

1 månad vs 1 år.

<3

Av Frida Rännar - 25 juni 2013 20:58

Den här veckan har börjat så kasst som den bara kan..

Igår hade vi vattenläckage i badrummet då en slang till duschen släppt så det sprutade skållat vatten i hela badrummet.
Jag var på jobbet och Jocke själv hemma med Hugo.
Problemet hade inte blivit något problem eg. Om vi bara kunnat stänga av huvudvattenkranen.. Men den var så söndergängad att det absolut inte gick.
Jag och Kent åkte akut från jobbet hem och möttes av en bastu i hela huset. Så sjukt varmt..

Till sist, med hjälp från Rörmokarfirman som sitter på samma kontorsvåning som oss fick vi stopp på läckan och idag har vi haft en kille här som bytt ut alla trasiga kranar.

Vill inte ens tänka tanken på vad som hänt om ingen varit hemma..

Idag fick jag göra en akut utryckning igen mitt i lunchen då dom ringer från stallet och säger att jackpot är dålig och inte alls vill äta. Tack och lov slutade det ändå väl men man hinner ju bli rejält skrämd.

Nu hoppas jag verkligen inte vi får några fler överraskningar den här veckan iaf.

Förresten.. Glömde berätta att vi fick punktering på Volvon dagen innan midsommar också. En spricka i fälgen var boven.. Precis vår tur. Bläää!

Tur att vi har världens bästa familjemedlemmar som alltid ställer upp vid vår sida!

Av Frida Rännar - 25 juni 2013 20:48

Att se sin bästa vän ha ont känns fruktansvärt i hjärtat.

Som tur var gick det över snabbt och efter 1 timmes vila i boxen var han helt återställd.

Ingen är mer lättad än jag!

Av Frida Rännar - 23 juni 2013 17:15

Har varit på barnkalas hos Nyström-Welams idag och firat Nova som fyllt 3 år :)

Av Frida Rännar - 19 juni 2013 21:13

Klockan är i skrivande stund 21.05, och efter att ha sovit som en stock i soffan från kl. 20 så har jag nu lagt mig och tänker göra natt.

Det här med att jobba igen tar tydligen på.. Jag somnar annars aldrig i soffan och jag vill inte minnas sist jag gick och la mig kl. 21.

Vill bara berätta att vi har det jättebra. Jag tycker det är väldigt kul att börja jobba igen och familjen har det mysigt här hemma på dagarna.

Jackpot har idag blivit omskodd med ett minst sagt nytt tänk av en helt annan Hovslagare idag, så förhoppningsvis belastar han nu helt korrekt och det känns jättebra!

Imorgon är det sista arbetsdagen innan lite långhelg. Midsommar är fullbokat och jag längtar så!!

Hej sålänge!

Av Frida Rännar - 11 juni 2013 21:53

Lite pics från veckan som varit..

-love life-

<3

Av Frida Rännar - 11 juni 2013 21:49

Jag har börjat jobba igen och därav den usla uppdateringen. Ska försöka hinna med även detta i mitt liv men det ligger ju inte direkt som prio 1..

Pappa Jocke och Hugo reder sig bara fint hemma på dagarna. Ja, annat var ju inte väntat. Dom är ju van att ha egentid med varandra när jag är överallt annars och flänger..

Det känns väldigt bra för mig att vara tillbaka till jobbet igen. Kul att få komma tillbaka till någon typ av verklighet. Även om man såklart hellre skulle vilja spendera hela livet hemma med Hugo, gärna att Jocke också fick vara hemma samtidigt, så är det ju inte så vår vardag kommer se ut i framtiden. :)

Imorgon blir det ut och åka igen för familjen på en liten roadtrip. Vi är himla duktiga på att åka bil vid det här laget. :)

Hej så länge!

(Hugo tämjer tigrarna i stallet )

Av Frida Rännar - 7 juni 2013 17:11

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards