fridarannar

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Hemma!

Av Frida Rännar - 6 maj 2010 21:58

Äntligen hemma!


Åkte till stallet direkt efter jobbet. Plockade upp Sandra.

Tog en prommis med Linda och Ronja, Alicia fick självklart följa också. Sen hjälpte vi till att bygga bana och ordna upp inför Ponnytävlingarna imorgon.

Det var spännande att kunna läsa av banskissen. Aldrig någonsin har jag utgått från att mäta exakta metrar mellan ALLA hinder. Från staket till hinde, från hörnet av hindret till nästa som i sin tur ska vara ett visst antal metrar till det närmstliggande osv. Till slut fick vi ihop allting , alla kämpade på jätte bra! Det är säkert verkligheten bakom banbyggnad, det är väl bara så att vi är så omedvetna om den verkligheten själva...

Dvs... en erfarenhet rikare.

Displayen kom ut och likaså tidtagningen och alla "gångar" är iordningställt. Tycker vi Storhästar borde lära oss av ponysarnas säkerhet vid in och utgång från tävlingsbanan. Den är riktigt bra!


Nu är jag helt färdig, kroppen verker efter allt rännande och mest trött av alla är nog Alicia. Hon har sprungit lös och busat med alla småtjejer fr. kl 18-21.  Nu kommer vi alla sova gott. Husse är också hemma i väldigt god tid och vi har precis svalt middagen tillsammans.


Jag avslutar dagen med god natt. För nu ska jag inte sängläge framför tv4 Faktas bästa program "Ambulansen Först på plats"


Hej å Hå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards