fridarannar

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Frida Rännar - 24 maj 2014 11:36

Vilken fantastiskt morgon. Så varmt och skönt! Dagen kunde inte börjat bättre.

Grattis älskade unge på din 2-års dag!!

Av Frida Rännar - 24 maj 2014 00:24

Så var denna vecka slut.

Har haft en mysig em på stan med mamma. Hämtade Hugo på dagis och åkte med honom till strömpilen för att göra lite affärer där. Han är så himla snäll .. Sitter som ett ljus i vagnen och väntar på mig när jag ska prova kläder och när han inte fick plats i en av provhytterna så förklarar han för mig att han skulle vänta i vagnen utanför och mamma skulle stänga igen den (gardinen).. så klok liten kille vi har. Jag försöker verkligen förklara för honom hur glad jag blir av att han är så snäll och glad hela tiden. Nog för att han så glatt alltid säger "jaaa" "mmm" med ett leende på munnen efteråt så hoppas jag verkligen att han förstår. Det känns så iallafall.

Vi gjorde bort lite handling när pappa Jocke slutat. Det ska ju fixas tårta och godsaker imorgon. :)

Några små projekt som vi gjort senaste dagarna här hemma. Köket blev långt över förväntan. Jag älskar det!

Nu sussa så vi orkar med morgondagen!!

Ovido - Quiz & Flashcards