fridarannar

Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

Jag har återuppstått för andra gången

Av Frida Rännar - 30 mars 2010 00:12

På begäran från vänner och familj så har jag nu kommit tillbaka. Förhoppningsvis för att stanna.


Det sägs att med den fart mitt liv rinner iväg så vill dom här personerna ha koll på mitt liv och eftersom jag själv knappt hinner ta ett telefonsamtal i farten så kanske det här är bästa lösningen.

Vi får väl se.

Jag ska försöka hålla er uppdaterade.


Jag kan iaf. börja med att tala om vilka oerhört duktiga ponnytjejer vi har. Första omg. Ponnyallsvenskan gick av stapeln och dom red felfritt in i omhoppningen där dom sedan fick slåss mot eliten. Slutade totalt på 4:e plats av 6 lag till omhoppning och totalt 9 lag.

Jag som hängde med som "maskot" den här helgen då det är Johanna som är tränare var nog mest nervös av alla. Trodde inte man kunde bli så nervös någonsin.

Jag kunde inte hålla mig från att följa med dit och jag kan inte hålla mig från nästa omgång heller i Högbo om 2 v. Jag menar någon måste ju hålla ställningarna så varför inte jag? :)

Grattis också till superduktiga Linn 10 år som debuterad LA felfritt! 

Nu har "Jocke", "Husse", "Sambo" precis kommit hem och jag ska byta några ord med honom innan "John Blund" kommer på besök.


Vi hörs imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards