fridarannar

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Frida Rännar - 28 april 2011 18:16

Det är helt ok att våga hata förkylning för nu är jag less!

Jag som för övrigt aldrig brukar vara sjuk har nu lyckats åka dit igen..Jag menar det var ju bara 2 veckor sen sist.


Hur som haver..


Uteridningen börjar ta form och vi har invigt hoppbanan. Trots att den är ganska hård så kan jag iallafall glädjas åt att den inte är hårdare än förra året.

Lilla Grå är fantastiskt fin att rida och jag får än en gång dokumentera att han verkligen mår bra av att få lite semester i stugan. Han är som ny när han kommer hem!


Mitt mål nu...inför nästa tävling som är Ske-å v.19 är att jobba honom varje dag i en väldigt djup form där han får bära sig själv.

I hoppningen ska vi öva på att hoppa bana. Varannat hinder lite högre, varannat lågt och jag ska hitta ett tempo som funkar!


Lite bilder från veckorna som gått!

       

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards