fridarannar

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Frida Rännar - 10 maj 2012 15:00

Nu var det verkligen länge sedan jag var in här och ventilerade!


Jag har helt enkelt inte fått tiden att räcka till och min energi är minst sagt inte på topp just nu.


Sen sist så har jag bara fokuserat på att få dagarna/veckorna att gå.

Vi är nu inne i Vecka 38 och lilla "mini" är redo för ankomst nu när som helst.

Även om det fortfarande känns väldigt långt borta så har vi fått lov att förbereda oss på att det kan sätta igång vilken dag som, lika gärna som det kan vara flera veckor kvar. Hur förberedda vi än är så kommer det nog inte kännas verkligt förrän vi har den lilla hos oss.


Jag jobbar fortfarande men har nog kommit till insikt att lite vila, och bara gå hemma tiden innan det är dags kan vara mycket värt. Så som det ser ut nu så kommer jag gå 3 dagar nästa vecka sen varvar jag ner och är hemma tills det är dags.

Och för mig får mini gärna komma nu vilken dag som helst!


Saknaden efter att få komma igång med fina Grå har alltid varit stor men nu när jag faktiskt kan se framför mig att det är "nära" tills jag får köra igång på riktigt igen så blir saknaden bara starkare.

Ingenting blir ju sämre av att tiden på året inte kunde blivit bättre heller för att komma igång..


Är så lyckligt lottad med de Bästa i mitt liv, och snart kommer det absolut bästa!

Overkligt hur man kunde få det så bra!


bjuder på en riktigt vårbild(?!)

 






Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards