fridarannar

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Frida Rännar - 12 maj 2012 22:47

Dagen har varit jättebra. Steg upp redan från morgonen för att hinna släppa ut Grå innan jag skulle ha träningar i Hjoggmark. Väl hemma igen lagom till lunch såg vi på Saltkråkan medans vi åt lite skinksallad. Efter lunch åkte vi tillbaka till Hippo för att laga hagen som han sprängt och dragit sönder då det för dagen stod en främmande häst i hagen bredvid. Tack och lov var vi där när det hände och han klarade sig bra, om än väldigt skärrad. Hans värsta farhågor. Ström och linor som trasslar kring benen. Det var dock snabbt fixat igen och hagen är nu återställd! Gjorde bort alla stallsysslor och åkte hem igen för att fortsätta greja lite. Vi har krattat fram våren på fram och baksidan även om vi nu inte har så mycket yta att tala om så är det väldigt kul varje år att se vad som växer fram. Tidigare ägare var nämligen trädgårdsarkitekt och det märks att allt är så genomtänkt! Vi putsade även fönster, vilket behövdes.. Medans jag och hunden sen tog en stödvila så tvättade/städade Jocke bilen. Nu har kvällen bjudit på god mat och Hockey. Imorgon är en ny dag och vi hoppas på sol även då :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards