fridarannar

Alla inlägg den 20 augusti 2012

!

Av Frida Rännar - 20 augusti 2012 11:57

LYCKA!!!

Jag kommer i outfiten! Låååångt över förväntan. :O

Av Frida Rännar - 20 augusti 2012 11:08

Jocke har nu gått på sin andra arbetsvecka efter semestern och här hemma har vi fått ordning på vardagsrutinerna riktigt bra.
Hugo har sedan en vecka tillbaka bestämt sig för att sova hela nätterna och det gör oss ingenting. Sista målet mat för kvällen äter han vid 22 och efter det lägger vi ner honom i sin säng där han somnar helt själv. Han har alltid varit väldigt lättsam på nätterna och bara vaknat en gång sen somnat om direkt men det är ju klart bättre som det är nu!


Helgen som var har varit jättebra. I lördags var vi på barnkalas för att sedan åka direkt vidare till Långron där vi var bjudna på middag tillsammans med Jesper och Anna, hennes föräldrar och syskon samt mamma och Kent. Riktigt mysigt! Roligt var det också att träffa Olivia igen, Annas brorsdotter som är endast 14 dagar äldre än Hugo.


Under söndagen bestämde vi oss för att greja på här hemma. Vi skulle måla det allra sista som är kvar men eftersom det fullkomligt regnade frön från träden så vågade vi inte göra det. Istället så städade vi och handlade. En riktig söndag alltså. Bästa avslutningen på dagen blev ett lättare hoppass med Sara. Jackpot känns kanonfin om än formen på oss båda är ringrostig. Imorgon blir det träning för Eva som ett genrep inför helgens tävling. :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards