fridarannar

Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Jag bjuder på film!

Av Frida Rännar - 28 april 2010 21:46

Då har man testat vara på träning och stå på backen igen. Var väldigt länge sen sist. Men det gick ju bara fint det med.


Jackpot har skött sig bra i sin lilla hage idag. Han såg då bara pigg och glad ut när jag kom. Gladare blev han då Jocke kom för att lämna ett regntäcke och hämta Alicia. Jocke hälsade bara på Alicia och Jackpot sa ifrån rejält och började stampa och leva om. Så fort Jocke sa hej till honom också så gav han sig. Han är så charmig lille charmknutten.


Innan stallet hann jag tillbringa en stund hos familjen Welam. Lucas lika vaken som alltid. Han skulle visa en massa saker. Nicke gav mig en kort instruktion i vad och hur jag kan använda min iPhone. Tror det kommer dröja innan jag förstår hur sjukligt mycket jag kan göra.


Nu ska det sovas i tid. Jocke har gjort helg och jag jobbar tydligen bara imorgon. På fredag fick jag höra att vi bokat bord och ska ut och äta hela familjen. Blir supertrevligt!


Jag måste få bjuda på en film som Jocke tagit på våran älskade lilla Alicia. Hon låter inte som en chihuahua-korsning.



Nu slut för idag återkommer imorgon!

 
 
Ingen bild

:)

29 april 2010 10:23

vart jobbar du? *nyfiken*

 
Ingen bild

www.jeeanette.blogg.se

4 maj 2010 23:11

Hej. Vilken urgullig hund du har! :D Hoppas allt är bra med dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards