fridarannar

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Frida Rännar - 17 april 2010 20:23


Lördag kväll. Sitter på Björnvägen med hela familjen i ett högt eko av ljud från kör-slaget. Tydligen testar vi nya ljudsystemet. ..det funkar ju kanon. Vilken känsla till musiken. Vi har fått god grillad mat av stjärnkocken Kent. Till det mammas supergoda potatissallad. Mums...


Har sett resultaten från Gävle att Umeå lyckats riktigt bra. Bästa tid på 8 fel totalt. Riktigt bra. Grattis tjejer!!


Ikväll körde jag cavaletti med Lilla Grå. Vi tränade enbart på att länga galoppen och fortsätta tänka framåt. Det är otroligt hur mycket jag måste rida på i tempo  för att han verkligen ska använda hela kroppen i galoppen. Det finns hur mycket register somä helst som aldrig går att få fullt ut känns det som. Jag la ut tre studsar efter varandra och längde ut rejält. Han tog bara i lite extra. Han var superfin!


Nu ska jag kika färdigt på kör-slaget. Från min sida är Picassos kör oslagbara. Vad tycker ni?


Vi hörs!

Av Frida Rännar - 17 april 2010 11:07

 

Dag 2 Gävle. Omgång 2 av Elitlaget

Direkta löpande resultat från varje ekipage.


http://www.stromsholms-data.se/gavle/rsw.htm

Ovido - Quiz & Flashcards