fridarannar

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Frida Rännar - 14 april 2010 23:13


Kväll igen. Dagarna går verkligen undan.


Träningen ikväll gick superbra med tanke på omständigheterna. Vi travhoppade, hoppade linjer, oxer ur sväng och kombination. I början var han helt ofokuserad på mig och stretade mest bara emot men ju mer vi kom igång desto bättre blev det. Han hoppade väldigt mycket på fart framåt och blev stark i handen så jag fick ta tag i honom en gång, tycker det var länge sen han gjorde det. Men då slog det mig att jag hade ju dom vassa sporrarna från tävlingen på mig. Kanske inte mest lämpligt idag då han inte hoppat på nån vecka. Fick koncentrera mig på att inte klämma åt med skänkeln och då blev han superbra!

Var inte spänd och tittig på nånting bara allmänt laddad :)

Stolt matte till världens finast Grå!


Jag har en utmaning.

Gissa Bilden....?

Vem är det?



Nu väntar sängen och imorgon är en ny dag. Då får vi se vad den har att erbjuda...


kram


     

Ovido - Quiz & Flashcards