fridarannar

Alla inlägg den 13 april 2010

Av Frida Rännar - 13 april 2010 22:28

Till slut så...


Intaget soffläge. Stort glas vatten framför mig och ett skalat äpple i bitar.

Alicia och Jocke sitter bredvid mig och hjälper mig äta av äpplet båda två.

Vi har precis storstädat här hemma och varenda vrå är nu skinande ren. Det finns ingen bättre känsla än att kunna sätta sig med riktigt gott samvete framför tv:n.


Vi har även hunnit handla och göra några ärenden.

Blev hästledig idag. Kände att jag behövde ägna lite tid till familjen. Lilla grå fick en lång skogstur med Sandra. Tack snälla för att du finns!


Imorgon har vi träning. Vi har inte hoppat ett hinder sedan hemmatävlingen. Det kan alltså hända precis vad som helst.

Nu ska jag återgå till soffläget igen. Jag återkommer!

Hej svejs...

  


Ovido - Quiz & Flashcards