fridarannar

Alla inlägg den 8 april 2010

Av Frida Rännar - 8 april 2010 20:21


Torsdag idag. Fortfarande lite hängig men känns betydligt bättre nu fram mot kvällen.

Måste verkligen ta tag i packningen inför morgondagen då vi åker till Högbo jag Peter och Linn.


Har ridit Lilla Grå ikväll och trimmat rejält. Han var kanonfin och egentligen så skapade jag nog något att trimma på trots att det inte fanns så mycket. Han är alltid så mjuk och fin.

Red på Levita för första gången. Det var en upplevelse. Man bildar sig ju en ganska bra uppfattning av att se henne från backen men hon var inte riktigt som jag trodde.

Hon var mycket finare. :)


Peter och Linda kom förbi ikväll på stallet för att packa klart lastbilen så vi bara kan åka imorgon.

Nu ska jag göra ordning allting här hemma.


Först ett utlåtande, vad tycker ni?


Hööks kopia av mina stigbyglar. Bra/Dåligt?


Mina

  



Hööks..


  


Enligt mig rätt okej, men då jag har ngt att jämföra med tycker jag att dom borde varit ännu billigare på dom.

Att klaga på kopian överlag hjälps inte. Såna görs ju hela tiden.

Vad tycker ni?


Höres!

  




Ovido - Quiz & Flashcards