fridarannar

Alla inlägg den 30 april 2010

Av Frida Rännar - 30 april 2010 22:50

Dagen har varit jätte bra!


Jag börjde med att göra en rejäl pysselmorgon i stallet.

Åkte hem och bara myste hemma med Alicia och Jocke ända fram till 17.00 då vi skulle träffas hela familjen på Tapas och äta middag.

Vi åkte lite tidigare och tog en promenad med Alicia längs med Älven.


Efter god mat och trevligt sällskap delade vi lite på oss. Jocke åkte till Bullmark och jag åkte till Hippo en sväng för att titta på Micke träningarna. Trodde jag skulle bli sugen men det kändes rätt okej att stå på backen. Dels också med tanken på att dom ska rida ute imorgon. Skönt och tacksamt att stå på marken och titta även imorgon.

Dagens *wow* på träningen gick klart till Malin och Wilda. Hon har blivit så himla fin!! Satte en klockren sista runda på en tekniskt svår bana.

Tog en promenad med Lilla Grå som stått inne hela dagen. Han får ju gå i hage men den var så himla lerig så jag tog beslutet att hålla honom inne.

Han var väldigt snäll under promenaden längs med storvägen på asfalten. Brallade bara två gånger. Det var så skönt och lugnt ute. Tror jag ska sikta in mig på tidigar morgnar eller sena kvällar att passa på och ta ut honom då.


Nu är jag hemma. Inväntar Jocke, sen blir det sängen.


Bilder från dagen!

      


Ovido - Quiz & Flashcards