fridarannar

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Frida Rännar - 6 april 2010 08:42

Hej


Tisdag idag.

Igår var ingen toppen dag. man kan säga att jag låg under täcket hela dagen. Enda gången jag reste mig upp var då Jocke bjöd mig på lunch och till kvällen då jag skulle åka och ha Kerstins lektioner.


Glömde berätta hur det gick på Söndagen i sista klassen. Jackpot var superladdad och jag med. Jag gjorde en ren ryttarmiss och red på som tusan in i kombinationen i omhoppningen och Jackpot försökte verkligen klara hinder B men kom inte upp med baktassarna. Det roliga var när jag red emot att jag t.o.m hann tänka. Shit varför gör jag såhär! Annars var han superfin. Med tiden vi hade så hade vi vunnit klassen om jag inte gjort min miss. Dessutom hade jag ju fortsatt satsa på tid om jag inte petat hindret. Jag är jätte nöjd!

Sämst trea i 4 av 4 starter. En vinst och tre tredje platser.


  


Ska jobba vidare nu. Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards