fridarannar

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Frida Rännar - 12 april 2010 21:36


Då var det måndag.


Helgen har gett både framgångar och motgångar men idet stora hela tror jag vi är rätt överens om att vi kan åka hem nöjda allihopa.

Laget gick inte super bra den här gången men för mig som är protokollförare så kan jag konstatera att vi lika gärna kunnat haft alla felfria. Det var helt enkelt inte våran dag!

Vi har iallafall haft en superhelg. Tack allihopa!


Idag har jag gått i vad man kan kalla 0 knop.

Jag tog mig verkligen inte från sängen förrän klockan var 1.

Då åkte jag och Alicia till Björnvägen till mamma, åt lite frukost/lunch, sen tog vi en långpromenad på 1,5 timmar. Väl hemma satte sig jag och Alicia oss på altanen i solen och bara njöt! Vi måste ha somnat...

VIPS..! Så var klockan middag och efter middag åkte jag till stallet och gjorde lilla grå, sen har jag bara suttit här.

Känner mig fortfarande trött... Önskar den konstiga förkylningen kunde gå över snart.

Jag tror iaf att jag ska ta mig en promenad till jobbet imorgon. Vore skönt för både mig och lilla flisan.


Nu är jag lätt road framför svenska Hollywood fruar.Guuud säger jag bara....


Bild tagen av mamma från idag.

  


Hej sålänge!


  

Ovido - Quiz & Flashcards