fridarannar

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Frida Rännar - 1 april 2010 22:50


Precis kommit hem från stallet.

Ha Trimmat lilla Grå. Var superfin, red bara 20 min. Han förstod direkt att det var tävling och spände till lite extra.

Nu har vi byggt bana, badat, frissat och putsat, så imorgon halv 7 när vi åker till stallet är hästen och allt redo.

Startar som nr 12 och måste ha honom ute 20 min i 9 så Sandra hinner promenera fram honom ordentligt.

Sen kan vi bara hoppas på att han är hyffsat avslappnad.


Jocke har städat och tvättat här hemma. Finns inget bättre än att komma hem och det är städat och tvätten är ren.

Nu ska jag krypa till sängs så man får lite sömn i sig.


-Som svar på din kommentar Pernilla så får jag nog fortsätta med att linda tills jag testat ställa honom på tidningspapper utan bandage. Vill bara inte testa under eller nära en tävling. Undra om torv kanske också kan funka?


God natt!

  

Ovido - Quiz & Flashcards