fridarannar

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Frida Rännar - 7 april 2010 22:37

Jag, Linn och Peter gjorde oss en tur ut till Hissjö ikväll för att se på Camillas föl.Det blev ett sto med jätte fin täckning och fyra vita ben. Hon var pigg och glad och väldig kelig. En dag gammal.               


Känner själv att jag börjar bli risig. Väldigt svullen och ont i halsen, har haft en sjuk huvudvärk senaste dagarna och är jätte trött.

Får se om jag kan somna ikväll. Blev inte mycket sömn inatt.


På schemat ikväll stod det träning. Lilla Grå gick jätte bra, trots tre dagars tävlande i helgen var han laddad för hinder även ikväll. Vi red linjer och kombinationer på väldigt låg höjd för att hitta känslan att rida så jämt som möjligt både framåt och tillbaka. Man inser ganska fort vad lätt det är att "plocka" bort galoppen. Jag är jätte nöjd med Jackpot!

Efter träningarna hoppade Linn lite inför helgen. Såg bara fint ut!


Alicia har nu fått sig ett snabbare bad och nu inväntar vi Husse som snart borde dyka upp.

Imorgon är en ny dag och jag hoppas verkligen att jag känner mig piggare då.

Sov gott!

  


Ovido - Quiz & Flashcards