fridarannar

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Frida Rännar - 28 april 2010 21:46

Då har man testat vara på träning och stå på backen igen. Var väldigt länge sen sist. Men det gick ju bara fint det med.


Jackpot har skött sig bra i sin lilla hage idag. Han såg då bara pigg och glad ut när jag kom. Gladare blev han då Jocke kom för att lämna ett regntäcke och hämta Alicia. Jocke hälsade bara på Alicia och Jackpot sa ifrån rejält och började stampa och leva om. Så fort Jocke sa hej till honom också så gav han sig. Han är så charmig lille charmknutten.


Innan stallet hann jag tillbringa en stund hos familjen Welam. Lucas lika vaken som alltid. Han skulle visa en massa saker. Nicke gav mig en kort instruktion i vad och hur jag kan använda min iPhone. Tror det kommer dröja innan jag förstår hur sjukligt mycket jag kan göra.


Nu ska det sovas i tid. Jocke har gjort helg och jag jobbar tydligen bara imorgon. På fredag fick jag höra att vi bokat bord och ska ut och äta hela familjen. Blir supertrevligt!


Jag måste få bjuda på en film som Jocke tagit på våran älskade lilla Alicia. Hon låter inte som en chihuahua-korsning.



Nu slut för idag återkommer imorgon!

Av Frida Rännar - 28 april 2010 10:23

Nu är jag befriad från min onda liktorn (förhårdnad/kilar på lilltårna.). Jag är helt återställd och behöver inte återkomma dit förrän/Om jag får problem igen. Gissa om man är ny människa. Perfekt till sommaren!


Solen skiner även idag och jag ska direkt efter jobbet åka till stallet och putsa på Lilla Grå. Sällan har han varit så välborstad som nu. Jag har ju bara det att göra i stort sett och han älskar att mysa. Sen tror jag att jag stannar för att se iaf min grupp hoppträna.

Efter det skulle jag tro att jag drar med min sambo och hund på en långpromenad om vädret håller i.


Jag tänkte jag skulle lägga ut en rolig film på Alicia. Men Jockes telefon kunde inte skicka filen. Så ni får vänta tills i em. /kväll och se!


Nu åter till jobb!

Tjing



Ovido - Quiz & Flashcards