fridarannar

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Frida Rännar - 9 juli 2012 09:03

.. tills huset är målat så vi får upp våran nya flexbox!


 

Av Frida Rännar - 9 juli 2012 08:16

Vi har haft minst sagt fullt upp i helgen!


Då vädret inte bjudit på regn i helgen så passade vi på att få upp panel på huset där den skulle bytas ut och vi hann med nästintill ALLT. Det enda som är kvar nu är ngn hörnbräda. Sen kan vi äntligen måla!

Känns superskönt att ha det värsta jobbet gjort innan Jocke går på semester så kan vi ägna semestern till att vara lediga.

Igår fyllde även Jocke år och trots att han fick jobba på huset på sin födelsedaf så hann vi med lite tårta på kvällen :)


Jag har ridit flera dagar i rad och har världens träningsvärk, så igår fick jag lov att longera. :) Jp är iallafall superfin trots att han verkligen inte har den kondis han hade när jag ställde av honom..men jag känner skillnad för varje dag som går hur fort han är påväg tillbaka.


Hugo fortsätter att växa och utvecklas hela tiden och det är så kul att se. När han är vaken ler han mest hela tiden.

Armar och ben har börjat veva i full fart och när han är som piggast får man passa sig så man inte får sig en kick.

Han är väldigt stark i nacke och ben och det dröjer nog inte länge innan han håller upp huvudet själv.

Tänk vad tiden rinner iväg...







Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards