fridarannar

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Frida Rännar - 10 juli 2012 22:07

Älskade och Underbara.


(Jag älskar den här bilden. Hugo 1 månad på dagen.)

 

Av Frida Rännar - 10 juli 2012 21:46

Igår åkte vi ett gäng från släkten ut till pappa och Biggos stuga i Norrmjöle då pappa med familj kommit hem från Bryssel och en del av släktingarna från Dalarna är på besök. Det blev god mat och en promenad ner till bettnässand och tillbaka.


Jocke var ledig idag som alla andra tisdagar och tanken var att vi skulle göra det sista på huset innan målningen men då regnet valde att stå som spön i backen så bestämde vi oss för att ta en riktig glidardag. Vi mötte upp resten av gänget i farmors nya lägenhet dit dom har kört massvis med flyttlass. Vi kan konstatera att under 60 år i samma hus så hinner man samla på sig väldigt mycket saker! Men det kommer bli toppen för henne i hennes nya boende, och Jesper och Anna kommer få det kanonbra i huset. Längtar tills dom är iordning..

Efter lite stökande och uppackning i lägenheten bestämde vi oss för Pizza i farmors stuga på nydala, men innan det tog jag och Jocke en sväng om på barnens hus för lite inköp, bl a, en BabyBjörn sele. tror den kommer bli flitigt använd!


Nu har vi precis landat hemma efter lite pyssel i stallet. Tänk vad en dag går fort...


-photooftheday-

   



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards