fridarannar

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Frida Rännar - 8 oktober 2013 20:50

Imorse innan dagis så hade jag och Hugo väldigt roligt åt hans morgonfrilla.
Han hade en stor toffs som stod rakt upp. Vi gick till spegeln i hallen och satte oss där tillsammans. Jag lägger handen på toppen av håret som står ut och skrattar. Då börjar han också tokskratta åt det och där satt vi ett bra tag och skrattade båda två.

När jag hämtar på dagis så ser jag att han har samma frisyr igen, säkert från mössan.
Jag hinner knappt kommentera det så kommer en av fröknarna fram och berättar hur kul han har betett sig. Hon säger att han flera gånger sprungit fram till stora spegeln och lagt handen på håret som stod ut och skrattat jättemycket.

Haha ha, så himla go han är!!
Jag var såklart tvungen att berätta att vi haft väldigt roligt åt hans frisyr hemma på morgonen och då förstod vi ju alla var han fått det ifrån :)

Detta är en gammal bild, men lite såhär kan hans fina tunna hår leva loppan.

Av Frida Rännar - 8 oktober 2013 20:03

Misstänker att Hugo har iakttagit de större barnen på förskolan idag för han har aldrig någonsin gjort såna här saker.
Kom på honom i hans rum i em...

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards