fridarannar

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Frida Rännar - 9 oktober 2013 21:25

Så less på allt vad förkylning innebär!!

Nu är jag sjuk igen. Har legat vaken någon timme inatt med fruktansvärd halsont. Trodde jag skulle avlida där ett tag och vågade knappt svälja..
Somnade såklart om efter ett tag som kändes som en evighet.

Efter att vi fikat lite frukost kände jag mig lite mer levande och packade iväg Hugo till dagis. Mötte upp mamma och vi begav oss till Lycksele för lite jobb.
Har känt mig minst sagt TÄT, svullen och hängig hela dagen trots nässpray, alvedon mm.

Det är verkligen sjukt hur sjuk man kan känna sig.

I och med detta så har jag fått beklaga mig rejält över detta och säger godnatt, hoppas ni övriga kommer sova betydligt bättre än mig.

Imorgon är en ny dag!

Av Frida Rännar - 9 oktober 2013 21:15

Kanske lilleman också ska gå samma spår som många av oss andra i familjen/släkten och jobba inom el-branschen? Här hjälper han Kent med elen. :)

Det var en mkt stolt lillkille som fick en egen ficklampa av mormor och Kent. Han lyste sig heela vägen till bilen!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards