fridarannar

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Frida Rännar - 6 mars 2013 21:00

För det första så SKA jag vara frisk till helgen. Det är bara ett måste.

Lördag börjar tävlingarna men jag ska inte vara med. Rider 2 klasser på söndag.
Men hela helgen kommer spenderas på stallet.

På måndag ska vi åka till Övik där Lotta och Sylve från Jump Club har en clinic.
Jag fick en plats i träningsgruppen som kommer vara innan clinicen så lilla Grå blir med. Känns superkul att få uppdatera sen sist och bara behöva åka till Övik gör ju inte saken sämre! :)

Av Frida Rännar - 6 mars 2013 20:50

Gjorde morgon i stallet med Linn. Longerade en grymt fin jp och Linn hoppade en grymt fin grace på höga hinder.

Hem och hämta familjen för att åka direkt mot stugan och där har vi tillbringat hela dagen. Så mysigt! Synd bara att vi hela familjen är så förkylda annars hade vi kunnat göra massa roligt utomhus men det fick bli en hundpromenad istället.
Stallet är snart klart och himmel vad fint och mysigt det blir! Dom har verkligen jobbat hårt..

Nu sussar Hugo och det känns som att vi själva kanske ska göra detsamma. Förkylningen tar knäcken på oss båda. Blä vad risigt man kan må..

Massa plus för lediga dagar tillsammans hela familjen! :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards