fridarannar

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Frida Rännar - 13 mars 2013 22:23

Hugo är äntligen helt frisk från den hemska förkylningen och har inte ens hosta längre.
Jocke är fortfarande bra men jag själv snorar och har lock i öronen, även lite ont i öronen. Jag har ingen ork till att göra nånting alls men försöker ta oss ut på dagarna så jag återfår lite energi.

Av Frida Rännar - 13 mars 2013 22:17

Jackpot har kämpat hårt de senaste veckorna och ska därför få återhämta sig hela den här veckan och samla nya krafter. Han kommer få skritta 30-60 min/dag.

Sen laddar vi upp inför kommande stora tävling i slutet på månaden. Innan det kommer vi även hinna göra en banträning som genrep.

Av Frida Rännar - 13 mars 2013 22:13

Träningen för Lotta och Sylve gick jättebra!

Jackpot var väldigt fin och både Lotta och Sylve såg direkt stor skillnad sen sist. Det känns bra att få höra det när man lagt ner så mycket jobb på att få till det..
Roligt var också att jag fick beröm igen för min ridning. Men jag är lite envis av mig och kan tycka att det är lätt när man har en häst som är så fruktansvärt formbar och tacksam..

Det var helt i rätt tid att få uppdatera ridningen och känslan igen efter det som hände i sista klassen hemma. Kom av mig väldigt efter det och det kändes som att luften gick ur mig.
Vi har aldrig någonsin under våra 7 år tillsammans på tävlingsbanan haft 3 (!) nerslag. Så det kom lite som en käftsmäll när det känns som att formen är så bra..
Nu fanns det ju en rad olika anledningar till att det blev som det blev men vi brukar ändå hyffsat kunna rädda sittuationen.

Nog surrat om det.. Det var iallafall väldigt kul att få träna för dom igen och få med sig vad som gäller!

Vi stannade kvar på clinicen som var mycket uppdatering från träningen men kul att se ändå.
Fick köra hem på isgata och snöstorm. Tur jag hade Sara vid min sida då Linda sov hela vägen hem! :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards