fridarannar

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Frida Rännar - 6 juni 2013 22:34

Såg att det aldrig kom upp någon bild på Hugo från hans födelsedag i Piteå. Gör ett nytt försök!

<3

Av Frida Rännar - 6 juni 2013 21:43

Så underbar dag!

Hela familjen fick vakna upp tillsammans och fika frukost. Sen begav vi oss till stugan och myste lite. Vi promenerade till skärgårdscafet, faktiskt ett av dom mysigaste som finns, i Järnäs. Åt lite lunch och promenerade sen hem igen.
Hugo fick såklart åka fyrhjulin och gräsklippare. Han är verkligen helt motorgalen. Så fort han ser något med motor så pekar han och skriker av lycka.. Och jag som försökt så mkt med hästarna. Haha!

Tog hand om lilla grå när vi kom in till stan igen. Sen hade vi familjemiddag hos mamma och Kent. Grillbuffe av allt gott man kan tänka sig.
Vi är verkligen bortskämda med fina människor omkring oss.. Helt galet, men så underbart, Tack för att ni finns allihopa!

Blev en inte allt för sen hemfärd då Hugo var helt slut efter en aktiv dag. Jocke dessutom ska upp och jobba imorgon, sin sista dag på 2 månader :) han är så värd att få vara ledig!!

Konstigt nog så flödade energin när vi kom hem och jag planterade sista blommorna och städade av altanerna både fram och baksida. Samtidigt plockade Jocke ihop inne i huset. Rent och städat är bästa medicinen mot allt. Så är det.

Nu slappa lite i soffan. Hoppas ni haft en bra dag!



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards