fridarannar

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Frida Rännar - 3 mars 2014 20:04

Hugo fullkomligt sprang in på dagis imorse... Dessutom var en av hans favoriter där, Ebba.
Ebba och "Liiia" (Olivia) pratar han alltid om innan dagisdags. Fått veta att det pratas lika mkt om Hugo från andra hållen också. Så kul när dom visar att dom längtar efter att träffas.

Inte för att tiden som varit på något sätt har varit dålig men herregud vad jag älskar nuet. Vår lilla krabat gör en så lycklig att man får tårar i ögonen. Hela tiden!
Häromdagen smälte vi när han går fram till Jocke som grejar med något på golvet, ställer sig sida vid sida om honom samtidigt som han lägger sin hand på Jockes axel och i en mjuk ton böjer sig fram och frågar: " Jöödu pappa, jöödu"?
Underbara älskade barn, så klok och förståndig i allt han gör!

Mormor fick hämta på dagis idag då jag var hos Jackpot som fick lite egenvård tillsammans med equiterapeuten.
På söndag har vi klubbtävling och nästa helg kickar säsongen igång med tävling i Sundsvall.

Imorgon är det tisdag. En fet sådan. Tur för mig att jag inte gillar kakor och bullar, så någon semla lär det inte bli för min del!

På bilden vår lilla Tacoskung som gör middag. :)

Ovido - Quiz & Flashcards