fridarannar

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Frida Rännar - 10 mars 2014 20:55

Har sen jag satte igång jackpot varit väldigt försiktig i ridningen för att kunna komma åt alla svaga muskler. 

Iallafall så har jag bestämt mig nu för att tuffa till mig lite och sätta lite mer tryck i ridningen.

Red ungefär 40 min idag och var på honom lite extra för att få mer tryck i honom. Har inte vågat sätta så mycket tryck i honom då det resulterat i katapulthopp och minst lika stora hopp efter hinderna. Nu känns det däremot som att det som saknas är trycket för att hitta tillbaka.
Han svarade så positivt idag och började frusta massor. Han tyckte nog att det var väldigt skönt..
Avslutade med en fantastisk känsla!



Av Frida Rännar - 10 mars 2014 20:37

Dag: 5 en gammal bild

Ovido - Quiz & Flashcards