fridarannar

Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Frida Rännar - 23 mars 2014 20:26

Det är många som funderar och frågar ang. Jackpot och varför jag är avanmäld till tävlingen.

Många har själva bildats sig en uppfattning på egen hand men sanningen är...

Han har känts trött och nedstämd efter Sundsvalls tävlingen. Inte alls sig lik.
För er som kommer ihåg så nämnde jag tidigare att han betedde sig lite konstigt innan vi skulle resa hem också. Han åt inte och verkade bara allmänt konstig. Inte direkt så att känslan var att han hade kolik utan mer att han var trött i kroppen.
Iallafall så har jag rört på honom alla dagar i veckan då han far illa av att vila, men han har bara fått longeras och tömköras.
Han har knappt velat röra sig och jag kan tycka att han kanske reagerar lite lite på ryggen om jag försöker känna igenom den, men jag vet inte riktigt.
Han känns inte oren på ngt sätt utan jag skulle mer beskriva det som att känslan är att alla muskler i hans kropp har låst sig.?

Jag känner min häst så väl att jag vet att han försöker säga att något inte känns bra så jag ska försöka få en tid hos vet. så snart som bara går!

Så länge som han gått med muskelproblemen som han fick hjälp med sist så är det inte konstigt om han kanske är påväg att falla tillbaka och behöver lite hjälp igen.. Så där
har ni svaret på varför vi ställt in tävlingen!


Av Frida Rännar - 23 mars 2014 20:09

Känner mig kraschad..

Har haft en bra helg som vanligt. Det ska mycket till för att en helg ska kunna vara dålig.. Synd bara att det känns som att man bara hinner vakna så ska man sova igen.

Vi byggde massor med boxar igår och snabba var vi! För att vara exakt så smällde vi upp 56 st mellan 8.00-11.20 Ni som vet, vet hur slitigt det
är men det är så kul när man får slita i ett gäng med lite drygt 15 st glada, arbetsvilliga personer. Vi måste ha satt rekord på det vi gjorde igår!

Vi blev bjudna på middag igårkväll vilket passade ypperligt trött som jag var och idag har vi fått födelsedagsfika hos Anna som fyller år på tisdag.
Avslutade den redan ganska onyttiga helgen med en pizzamiddag till Hugos glädje. Han älskar pizza, men mest älskar han nog själva grejen att få åka och hämta den :)

Nu sover lilleman och jag tror jag ska sätta ner rumpan i soffan för första gången denna helg. Det tycker jag att jag kan göra med gott samvete då hela huset dessutom är städat och rent!

Trevlig kväll!

Hugo och Olivia kramas :)

Ovido - Quiz & Flashcards