fridarannar

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Frida Rännar - 11 juni 2014 21:27

Älskade mini.

Varje gång jag hämtar (även när Jocke hämtar) på dagis så ropar han så fort han ser oss komma genom dörren. "MIIIN mamma (pappa)!!"
Han brukar till och med gå fram till sina kompisar och peka på mig och säga det en extra gång så dom verkligen förstår att det är jag som är hans mamma. Sen springer han för allt han har i min famn.. Det är så himla häftigt, jag trodde inte man kunde känna så som man gör till denna lilla varelse. Varenda dag, minut och sekund. Obeskrivligt!

Vår lilla kille får så mycket beröm från fröknarna och det värmer i mammahjärtat att dom ser vad vi ser. Det är kul att få bekräftat från deras sida vad vi också känner och tycker om hans relativt snabba utveckling. Jag menar, vi har inte så mycket att jämföra med eftersom det är vårt första barn och jag gillar inte att jämför med andra barn så det försöker vi låta bli och bara se till vår killes egen utveckling.

Jag har sagt det förr och säger det nu igen. Jag kommer säkerligen också säga det fler gånger.

Bästa tiden är NU!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards