fridarannar

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Frida Rännar - 12 juli 2010 21:01


Ceasar Millan har gjort ännu ett underverk. Det går inte med ord att beskriva hans energi mot djuren. Jag är så fäst i hans program. Agressiv bulldog som bet både husse och matte och hade all kontroll. Högg även Ceasar rejält. Efter nån veckas jobb. Totalt underdominerad..


Lilla Grå har fått sig ett 15 min långt ridpass idag. Innan det 30 min i skrittmaskinen. Jag bara ler när jag sitter på hans rygg... Sidensvans till guldklimp!

Längtar till helgen då vi äntligen får köra lite galopp.   



Av Frida Rännar - 12 juli 2010 21:01


Ceasar Millan har gjort ännu ett underverk. Det går inte med ord att beskriva hans energi mot djuren. Jag är så fäst i hans program. Agressiv bulldog som bet både husse och matte och hade all kontroll. Högg även Ceasar rejält. Efter nån veckas jobb. Totalt underdominerad..


Lilla Grå har fått sig ett 15 min långt ridpass idag. Innan det 30 min i skrittmaskinen. Jag bara ler när jag sitter på hans rygg... Sidensvans till guldklimp!

Längtar till helgen då vi äntligen får köra lite galopp.   



Ovido - Quiz & Flashcards