fridarannar

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Frida Rännar - 22 juli 2010 22:16

Tjohej...


Vad tiden går.

De lyckliga ponnyägarna har funnit Sverige igen efter 5 veckor och är nu hemma och motionerar de små tokarna.


Jackpot kommer igång mer och mer och nu skulle jag nog kunna säga att han känns riktigt igång.

Idag var första dagen sen jag började rida som jag fick visa honom vem som bestämmer. Annars har han skött sig prickfritt. Han skrittade en timme i onsdags då vi åkte till Piteå på tisdagen och igår red Linda honom. Tror hon var lite för snäll mot honom så idag när jag skulle rida var han inte speciellt intresserad av att göra som jag ville. Efter en övertalning var han fint på banan igen.

På lördag ska jag gymnastikhoppa för första gången på väldigt länge, ska bli väldigt roligt!


Jackpot är nu också anmäld två klasser till hemmatävlingen. Han får gå en på lördag och en på söndag om allt går som det ska.

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards