fridarannar

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Frida Rännar - 30 juli 2010 21:11

Semestern är snart slut och mitt liv är mer fullbokat än någonsin.

Senaste dagarna har jag spenderat med nyinköpta stugägare/Gårdsägare.

Ikväll hamnade jag på middag hos mamma och kent. Min hund är kidnappad till stugan och min sambo jobbar sent.

Imorgon är det lördag och jag har fullt att göra även då.


Jackpot är helt igång nu och vi har hunnit hoppa en hel del. Han känns bara fin!


Inplanerat för honom kommande veckor ser ut såhär:


  • Träning Vidängsgården Eva Jonsson Måndag 2/8 (Lite och  inga höjder)
  • Pay and Jump 3/8( en klass 110 för att känna formen)
  • Tävling Hippo 6-8/8 Lördag 110 cm Söndag 115 cm
  • Tävling Vännäs 20-22/8 Fredag 120 cm Lördag 125 cm Söndag 120 cm

För Lilla Grå´s del så blir det lite gympa med "titt" hinder imorgon inför veckan som kommer.  Återkommer med mer info imorgon och kanske lite bilder!



Ovido - Quiz & Flashcards