fridarannar

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Frida Rännar - 9 juli 2010 21:01

Tillbaka till verkligheten!


Våran resa har varit toppenbra. Alla dagar har varit gudomliga men sista dagen gjorde verkligen den här resan ännu mer oförglömlig. De efterlängtade delfinerna kom äntligen. 10 st i bredd simmade dom mot våran båt, sen vek två stycken av och simmade upp mot oss endast en meter ifrån.Nog för att man sett dom på akvarium. men det här slog allt!

God mat, trevligt sällskap, mycket bad, mycket båt, mycket Mallorca (fick ju åka nästan hela Mallis runt) mycket av allt underbara helt enkelt.


Idag har vi hunnit landa några dagar hemma i verkligheten. Hästarna, även ponnierna har fått komma hem idag. Jag mer ridsugen än någonsin ska ÄNTLIGEN få börja på allvar igen. Nu ska vi igång på riktigt.

Jackpot som var mer svart än grå fick sig ett såpa bad och imorgon ska han klippas.


Nu åter till jordgubbarna på Björnvägen. Vi är så bortskämda Jocke och Jag...

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards