fridarannar

Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Vad har hänt?

Av Frida Rännar - 15 juli 2012 20:41

Dagarna går i full fart här hemma!

Jocke har nu gått på semester (ÄNTLIGEN!). Tror jag är mest nöjd eftersom jag nu får sällskap hemma i 4 veckor. Känns som vi har så mycket vi ska hinna med under dom här veckorna :)


Vi ägnar nu all tid åt att bli klar med huset och snart är det bara målningen kvar...vilket också är minsta bekymret känns det som. Vi har ju tack och lov inte så många kvm som är målningsbara. Men det ska bli såå skönt när vi är klara! Skönt är det också att vi har världens snällaste barn som ligger i vagnen och sover timmar i sträck medans vi lever om och spikar.. Ja om inte mormor eller farmor är barnvakt såklart :)


Hugo har varit på läkarkontroll. Var inte speciellt orolig alls för hur den skulle gå då han haft många ögon på sig när vi var på sjukhuset.

Lite roligt är det att han har fått samma läkare som även jag har haft under min graviditet. En superbra sådan :)

Både barnmorskorna och läkaren tyckte vi hade ett väldigt välmående, glatt och väl utvecklat barn. Han skrattade och pratade med dom under hela undersökningen.

Det blev en stor OK stämpel i baken.


Kontroll 12/7 -12


4690 g

56 cm


Nyfödd


3670 g

50 cm


Mamma kollade igenom gamla fotoalbum och hittade en bild på mig som liten, ca 3 månader.

Visst finns det vissa likheter?

Jag till vänster/Hugo till höger

 





 
 
Jenny

Jenny

15 juli 2012 22:36

ni är ju superlika!

http://jennynystrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards