fridarannar

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida Rännar - 27 augusti 2012 19:35

Hugo har fått sin 3-månaders spruta idag. Eller sina sprutor.. Blev ju faktiskt en i vardera ben. Det gick iallafall jättebra trots att klockan var mitt i hans sovtid.

Dagens vikt: 5720 gram
Längd: 60 cm

Imorgon blir det stan med mamma och fylla på Hugos garderob då den börjar eka tomt. Han har vuxit ur nästan alla sina kläder då han numera drar storlek 62/68. Ska även kolla in overall, vintermössa och vantar. Hösten är här!

Annars så har det här varit en slappardag av rang. Hugo har sovit hela dagen förutom BVC besöket. Nu sista sovpasset sover han på mig i soffan. Enda gången Jag känner att det är okej att sitta helt stilla här hemma.. Väldigt skönt få jag känner mig trött efter helgen som varit. Det känns att man inte är i form ännu.

Jocke är sen från jobbet pga ett stort missöde från annat håll och snälla Sara tog Jackpot idag då min bil är på verkstaden. Tack! Nu väntar vi bara på pappan sen blir det middag och myskväll!

Av Frida Rännar - 26 augusti 2012 14:08

Jackpot har varit så duktig i helgen trots att vi inte är i form.
Varje runda kändes bara bättre och bättre!



Av Frida Rännar - 25 augusti 2012 21:51

Sovdags för våran lilla smurf-bebis! <3

Av Frida Rännar - 25 augusti 2012 17:26

Tack jackpot för att du kliar in kåda i pälsen och manen. Jag blir inte bitter, inte alls..

Av Frida Rännar - 25 augusti 2012 17:03

Första tävlingsdagen gjord sen 11 månader tillbaka.
Det gick klart godkänt men vi är väldigt ringrostiga.
Jag kan nog inte beskriva hur kul det är. Roligast är nog också att Jackpot verkligen tycker det är kul. Han är så duktig min fina!

Kul att så många kom och hjälpte mig/tittade. Är så glad som har en sån fin familj. Ni är guld allihopa! Lilleman skötte sig exemplariskt också, han är så snäll hela tiden. Underbara barn :)

Jackpot tar igen sig i stugan tills imorgon då vi startar en klass till. Han blev helt överlycklig när han såg sina kompisar i stugan och dansade runt som om han vore en hingst...


Njuter av stugmys.

Av Frida Rännar - 24 augusti 2012 21:47

Rotat fram alla prylar, packat, smörjt och badat lortig häst. Imorgon är det äntligen tävlingsdebut 11 månader sen sist! Vi är taggade :)

Av Frida Rännar - 22 augusti 2012 15:54

Vi har precis haft besök av Maria och Edward. Edward är 12 dagar äldre än Hugo och det är så kul att prata och byta ord med varandra när dom är så pass lika gamla.

Nu sover lilleman igen och snart kommer mamma hit och passar honom så jag kan åka till stallet. Idag står det skrittmaskim och frisering på schemat. :)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards