fridarannar

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Frida Rännar - 5 januari 2012 12:56

Oj vad snö vi har fått!


Tacka vet jag varmgarage, det är oslagbart. Tacka vet jag också att Jocke igår var till Stockholm och hämtade hem våran nya bil. Min lilla "bagge" är verkligen inte en optimal vinterbil, även fast den funkar helt okej så innebär ju 2 dm snö på parkeringen att den kör fast. Eller som värst här om dagen när jag skulle köra Jocke till jobbet 05.30 och det är ca 50 cm oskottad snö på parkeringen. Vi kom utanför garaget sen hängde bilen fast på underredet i snön. Slutade med att vi fick skotta oss själva och även en granne ut från parkeringen.

Nu tror jag det är ett minne blott med fyrhjulsdrivet på nya bilen.


Senaste dagarna har jag tillbringat i stallet för att kika på träningarna för Emma Emanuelsson. Måste jag säga hur sugen jag blir på att vara med. Framförallt eftersom jag minns hur fin Jackpot var efter senaste träningen för henne och tävlingen efter. Men jag får ge mig till tåls en period framöver. Det borde ändå vara ett friskhetstecken att jag blir så sugen på att rida!


Min fina vita!

  

    



Jag har idag fått ok på att på torsdag börja jobba några timmar per dag och det känns jätte bra. Är väldigt trött vissa tider på dagarna men annars fortsätter jag att må bra. Försöker vila och ta det lugnt även om det lockar att hitta på massa saker. 


Helgen blir annars lugn. Hästarna åker till stugan ikväll och blir kvar där hela helgen. Vi åker förhoppningsvis ut imorgon och då ska jag försöka komma ihåg kameran så lite nya bilder kommer upp.








Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards