fridarannar

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Frida Rännar - 18 januari 2012 13:39

Veckorna bara susar förbi oss.


Ny vecka innebär att jag nu gått in i Vecka 22.

Sen senast så har jag förra veckan fått ett återfall som bröt ut på tisdagskvällen (konstigt nog eftersom jag aldrig blivit dålig kvällstid tidigare.) , men efter att ha legat inne på dropp under onsdagsnatten återhämtade jag mig snabbt och var tillbaka till det tillstånd jag fått njuta av senaste veckorna.

Tyvärr blev det inte så mycket av att jobba under torsdagen så jag tog helgen på mig och har sen i måndags jobbat några timmar per dag.

Det känns väldigt roligt att vara tillbaka och jag hoppas nu att jag kan få må så bra som jag mår fram tills slutet.


Mitt största problem just nu är bara att jag måste inse mina begränsningar och att kroppen faktiskt inte är i det skick som den varit i tidigare. Jag måste vara lyhörd och försöka känna i förtid innan det blir för mycket. Dom dagar jag är lite "överambitiös" så visar det sig att jag får kämpa med något som känns som värsta förkylningen med feberfrossa på kvällarna och jag tappar matlusten helt. 

Kanske inte heller var så smart att under tisdagen när jag blev dålig ha ägnat några timmar åt att skotta hagen så J kunde röra sig fritt. Tror också det var orsaken till återfallet.

 

Senaste dagarna har jag tillbringat en massa tid i stallet för att städa igenom hela skrubben och gå igenom alla mina hästsaker. Så nu är ALLT nytvättat och putsat och det är ordning och reda. Behöver jag ens nämna hur skönt det känns?


I övrigt så kliar det väldigt i fingrarna nu när vi börjat planera för "Pyret". Tapet är vald, barnvagn är vald, vissa möbler utkikade och nästa helg kommer jag tillsammans med mamma göra en IKEA och Birsta City weekend för shopping!







 

 




Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards