fridarannar

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Frida Rännar - 26 januari 2012 10:00

Sitter och kikar igenom de bilder som ligger på datorn som vi inte sett på år och dagar. Mycket och Många minnen dyker upp. Känns som att de senaste 6-7 åren bara runnit förbi mig.

Det måste ju bero på något..


Jag träffade Jocke

Jag fick Jackpot

Jag tog studenten

Jag flyttade hemifrån

Jag började jobba

Vi förlovade oss

Alicia kom in i vår familj

Vi köpte vårat första hus


Det var helt enkelt en vändpunkt i mitt liv. Och snart väntar vi den största vändpunkten av dom alla. Vi ska få ännu en familjemedlem..


Det är bäst man försöker hinna med, annars rinner väl de kommande 6 åren förbi lika fort. Men för att inte glömma! Vad mycket fantastiskt vi har fått vara med om under dessa år och jag har väldigt svårt att tro att det bästa redan gått förbi oss. Det är nu livet börjar.

Helt overkligt.


Det bästa som hänt mig.

 


 


   




  



Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards