fridarannar

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Frida Rännar - 20 november 2012 15:54

Snart äter han ju själv. Herregud vart tar tiden vägen??
Kommer det alltid kännas som att dom utvecklas varje dag?

Av Frida Rännar - 20 november 2012 15:51

Älskar att Ikea har lageruppdateringar på sina varor i den stad man vill.

Igår blev jag så besviken då lagersaldot sa tillfälligt slut..

Gick in för att kolla idag och då har dom fyllt på lagret! Yippie! Lycka :)

Av Frida Rännar - 20 november 2012 15:45

Det har varit lite mycket just nu därför lyser jag med min frånvaro.

Igår var en skön dag. Vi vaknade som vanligt vid 9 tiden. Klev upp och fikade och efter ett tag kom Linn förbi. Vi gjorde massa hästärenden och när pappa J kommit hem så avslutade vi med en långkväll i stallet. Linn red jp och det gick jättebra. Sen blev det massa putsning och stökande i skrubben. Vi plockade ihop lite nya träns med delar som bar legat och sorterade så det numera matchas. Hästen hann få sig ett bad också vilket var välbehövligt!

Idag är vi jätte trötta både jag och Hugo. Förstår inte varför men vi lyckas alltid bli det samtidigt. Ibland är det väldigt skönt att han fortfarande vill sova så pass mycket som han gör. Dvs minst en timme var 3:e timme och ändå sover han hela nätterna som en stock!
Vi har iallafall varit ute på en härlig prommis med Maria och hundarna. Vi besteg halva bräntberget och hundarna for runt som yra höns.

Nu sussar Lilleman bredvid mig och jag inväntar klockan så jag får åka och spendera lite tid med världens finaste. Som förövrigt har vilodag idag..

Ovido - Quiz & Flashcards