fridarannar

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Frida Rännar - 26 november 2012 20:26

Claridge House strasspannband, brunt, stl Full. Blänker/gnistrar jättemycket! Obetydligt använt.

Av Frida Rännar - 26 november 2012 15:36

Monterade ihop nya sängen igår. Så snart är sovrummet omgjort. Nu saknas bara fotoförstoringarna som ska sitta ovanför gaveln ist för hyllan..

Av Frida Rännar - 26 november 2012 15:34

Här går det undan!


Igår var jag och Jocke på IKEA. Hugo var med mormor och Kent hela dagen och det gick bara fint!


Vi hittade precis det vi skulle och såklart lite extra :)


Idag har det varit lugnt. Jag känner mig ganska trött efter en minst sagt effektiv helg så idag har vi tagit det lugnt. Började med en prommis på fm och var in på mio för att hitta en sak jag behövde.
Efter det lunchade vi med mamma och Kent på Victoria och sen har vi bara myst här hemma.


Så fort Jocke slutar tror jag vi åker till stallet hela familjen för att sedan åka direkt vidare på middag med Jesper och Anna hos farmor. :)


Ja ungefär så ser min slappardag ut.. Imorgon skulle jag behöva ner på stan..


Ovido - Quiz & Flashcards