fridarannar

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Frida Rännar - 30 november 2012 22:21

Idag är vi glada för att vi får bo i vårt hus med tak över huvudet och varma element.

Vi är också glada över att ha spenderat fm med Maria och lilla Edward samt kunnat göra stallet i vettig tid så faster satt barnvakt idag igen på hippo.

Men gladast var vi nog över att pappan i huset faktiskt slutade i TID idag och när klockan slog 17 hade vi fixt middag och hunnit äta den också. Vi typ tittade på varandra och skrattade när vi såg klockan. Då förstår ni hur ovanligt det är..

Vi är dock lite mindre glada över att vi snorar ikapp här hemma och förkylningen känns som den ska äta upp en inifrån. Eller Njaa, om det då vore så väl..
Mycket glada är vi över att barnet idag knappt var snorig alls. Jag hoppas verkligen han får hålla sig frisk!!

Glada eller inte ska vi nu sova. Imorgon ska jag vara pigg och frisk för det har jag bestämt!:)

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards