fridarannar

Alla inlägg den 18 november 2012

Bra

Av Frida Rännar - 18 november 2012 22:18

En bra helg lider mot sitt slut.

Idag har vi varit i stugan i Järnäs hela dagen och kollat in det som snart är ett helt nybyggt stall. Kommer bli superfint!

Har även hunnit med motion av häst. Linn red jp och jag svettades lite med Grace.
Jag hann med lite pysslande och klippning av häst också, så nu slipper han svettas igen..

Blev inte så många knop här hemma efter middagen, vi känner oss rätt trötta. Snart tror jag det blir sängdags!

Nästa helg är minst sagt fullspeckad. Träning för Emma fredag, lördag och lite fotografering och ev middag lördag em. Söndag åker jag och Jocke iväg på en dagstur :)

Nu åter till Beck!

Storvovvarna håller sig undan från småvovvarna som förövrigt tror att dom äger stugan... Sött!

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards