fridarannar

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Lördag

Av Frida Rännar - 24 mars 2013 20:45

Igår lördag så gjorde jag stallet på fm, sen hem och duschade och fikade lite för att hinna förbi barnloppisen på Nolia innan vi skulle på Hippo igen och bygga boxar.
Vi var där 5 min efter öppning och det var redan då Kaos inne i hallarna!! Folk var som galna och många hade redan armarna fulla med prylar.

Har inte varit på så många loppisar i mitt liv men kan konstatera att det inte riktigt är min grej. Jag förstår absolut folk som vill bli av med saker och folk som fyndar prylar eller såna som faktiskt inte har råd att köpa nytt, men över lag så tycker jag att det mesta bara är skräp..
Märkesprylar och tex märkesleksaker kostar ju mycket även på loppis om dom är i fint skick..

Trots detta så kommer jag säkert själv stå där en vacker dag.. :)
Önskar att man själv och andra var lite duktigare på att skänka saker. När man ser alla kläder som finns på såna här stora loppisar så kan man ju inte låta bli att tänka på alla barn som går utan kläder..

Jaka nog om det. Efter loppisen lämnade vi Hugo hos mamma, dom åkte på kalas och vi på hippo.
Byggde boxar fram tills mina träningar började och efter träningarna var vi bjudna på middag hos Jesper och Anna så där blev vi hela kvällen.
GISSA om vi somnade gott?
Ja faktiskt så gott att ingen av oss ville vakna imorse så jag försov mig lite :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards