fridarannar

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Frida Rännar - 24 april 2013 22:01

Intressant..

Av Frida Rännar - 24 april 2013 13:37

Suck.. Då var man förkyld igen.
Jag måste ha fått världens sämsta immunförsvar efter graviditeten.. Har aldrig i hela mitt liv haft så mkt förkylningar sen Hugo föddes.. Dessutom så är jag den som först blir dålig i familjen sen faller de andra dit. Hoppas hoppas verkligen att Hugo och Jocke klarar sig den här gången.
Idag känner jag mig så tjock i skallen att t.o.m en promenad känns jobbigt..

Annars så har vi det bara bra. Hugo blir idag 11 månader och om bara en månad får vi fira 1 år. Då är ni välkomna på kalas!

Jackpot har fått lite vila nu efter tävlingen som alltid. Imorgon ska jag rida igen och nu ska vi försöka komma igång mer utomhus då nästa tävling om lite drygt 2 v går utomhus.



Ovido - Quiz & Flashcards