fridarannar

Alla inlägg den 16 april 2013

Av Frida Rännar - 16 april 2013 22:03

Hugo älskar när man ringer FaceTime. Idag pratade jag med honom när han satt i duschen hemma och jag var i stallet. Såklart skulle han vinka.. Så söt <3

<3

Av Frida Rännar - 16 april 2013 22:00

Av Frida Rännar - 16 april 2013 21:59

Har hamnat lite efter med uppdatering sista tiden!

Helgen var fantastiskt bra. Vi var som sagt i stugan i Pultviken och bara myste lördag+söndag. Träffade kusiner och en halt morbror efter knäbrott, som kom dit på middag på lördagen.

På söndag kväll fick jag hjälp av Sara att bygga fram lite hinder så jag kunde genrepa inför Sundsvallstävlingen till helgen.
Jackpot var jättefin! Att anmärka på var kontrollen mellan hinderna. Jackpot var taggad och ville gärna dra på efter hinderna men efter lite tid gav han sig. Han hoppade fint och gav 100% på varje språng men jag har verkligen något som jag måste träna bort. Mina ögon ser bara samma tajta distans heeeela tiden och jag blir tokig.
Eftersom jackpot alltid har varit ( kan ju såklart också fortfarande vara) så spänd så har jag alltid behövt rida honom väldigt inpå hindret vilket gjort att det enda avstånd jag oftast ser är så himla nära. Det här är ett problem när vi kommer upp i höjd just för att dom fel vi får på tävling alltid sker då. Han behöver mer plats och det är så störande att vara medveten om det men inte kunna göra något. Måste träna på det!!

Måndag, tisdag har varit lugna här hemma. Vi har pysslat på lite och så..
Imorgon måste jag börja fixa lite saker inför helgen.
Jackpot är iaf klippt och idag red jag igenom honom ordentligt i ridhuset.

Välkommen till min sida!


Mitt namn är Frida Rännar. Jag är 27 år och lever mitt drömliv tillsammans med sambon Joakim, sonen Hugo, hunden Alicia och sist men absolut inte minst hästen Jackpot. Här kan du följa mig och min vardag!

Senaste Nytt

Inlägg

Arkiv

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Gästboken

Tidigare år

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards