fridarannar

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Frida Rännar - 28 april 2013 22:27

Jocke har långhelg den här helgen dvs han är ledig fre-mån så vi passar på att röja lite här hemma.

Altanen på framsidan är skurad och på baksidan har vi sopat bort den lilla snö som fanns kvar.
Vi har burit fram alla utemöbler och krattat baksidan så nu är det verkligen vår!!

Igår lördag var vi med vänner på busplaneten. Jättemysigt. Lilleman var så trött, så trött efteråt. Vi hann knappt starta bilen så sov han.

Ikväll skulle vi på grillmys hos min bror och hans sambo men ganska precis i sista sekund fick vi ställa in.
Jag kom hem från stallet och skulle bara byta kläder och hämta familjen. Jocke och Hugo sitter i hans rum och leker.
Som vanligt väntar jag mig ett glädjetjut från Hugo när jag ropar hallå men istället bröt han nu ihop med världens krokodiltårar. Har aldrig hänt tidigare och både jag och Jocke förstod att ngt var galet. Jag tog upp honom och han lugnar sig men jag tycker han kändes varm. Direkt tempar Jocke honom och det visar sig att han har 39,8. Huh..? Från vadå? Han har inga tecken på förkylning annat än lite snuva och är lika glad som vanligt och massor med matlust.
Kanske är det min förkylning han fått. Jätteont i halsen mm. Sånt som inte syns..
Hoppas lilleman är bättre imorgon. Efter 1 Alvedon så sjönk iaf febern och han sussar gott!

Imorgon ska jag in och jobba lite.

Lyxigt att ha Jocke hemma måndag och onsdag den här veckan! :))

Hej å hå!

Ovido - Quiz & Flashcards