fridarannar

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Lite efter

Av Frida Rännar - 16 april 2013 21:59

Har hamnat lite efter med uppdatering sista tiden!

Helgen var fantastiskt bra. Vi var som sagt i stugan i Pultviken och bara myste lördag+söndag. Träffade kusiner och en halt morbror efter knäbrott, som kom dit på middag på lördagen.

På söndag kväll fick jag hjälp av Sara att bygga fram lite hinder så jag kunde genrepa inför Sundsvallstävlingen till helgen.
Jackpot var jättefin! Att anmärka på var kontrollen mellan hinderna. Jackpot var taggad och ville gärna dra på efter hinderna men efter lite tid gav han sig. Han hoppade fint och gav 100% på varje språng men jag har verkligen något som jag måste träna bort. Mina ögon ser bara samma tajta distans heeeela tiden och jag blir tokig.
Eftersom jackpot alltid har varit ( kan ju såklart också fortfarande vara) så spänd så har jag alltid behövt rida honom väldigt inpå hindret vilket gjort att det enda avstånd jag oftast ser är så himla nära. Det här är ett problem när vi kommer upp i höjd just för att dom fel vi får på tävling alltid sker då. Han behöver mer plats och det är så störande att vara medveten om det men inte kunna göra något. Måste träna på det!!

Måndag, tisdag har varit lugna här hemma. Vi har pysslat på lite och så..
Imorgon måste jag börja fixa lite saker inför helgen.
Jackpot är iaf klippt och idag red jag igenom honom ordentligt i ridhuset.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Rännar - 16 oktober 2014 17:00

  September har varit en riktigt skitmånad och Oktober verkar inte alls bli till det bättre..   Jag väljer att inte dela med mig av allt som har hänt och händer i vårat liv just nu och därför kommer det eka tomt här tills mångt och mycket har ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 20:12

Herregud vad Hugo har växt i sommar!Han står kvar på sina 12 kg, men fötterna har vuxit en halv cm och tröjorna och framförallt byxorna i storlek 86 är nu för små. Vi har idag rensat ut och gått igenom hela hans garderob då vi har behövt köpa en hel ...

Av Frida Rännar - 17 augusti 2014 19:56

Här händer det grejer. Jag har börjat jobba igen efter en underbar semester!Det enda jag har att klaga på var att den tog slut alldeles för fort. I vanliga fall brukar man vara rätt nöjd efter 4 veckor och känna att det ska bli skönt med fasta rutine...

Av Frida Rännar - 7 augusti 2014 20:53


Känslan när man kan paketets kollinr. utantill, innantill och bak och fram!! Som ett litet barn på julafton :) ...

Av Frida Rännar - 25 juli 2014 23:53

Lite bilder från senaste dagarna. [Bild] [Bild] [Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards